Studie: Zustellung ist eine Herausforderung für E‑Mail Marketer

EmailLabs hat eine inter­es­sante Studie zur False Positive-Problematik veröffentlicht:

  • The con­tra­dic­tion: Eight out of 10 email mar­ke­ters say get­ting email messages deli­ve­red is a chal­lenge for their orga­niz­a­ti­ons. However, only 1 in 10 ran­ked impro­ving it as a top priority.
    The black hole: Marketers appar­ently don’t rea­lize how spam com­p­laints can influ­ence mes­sage blo­cking and fil­te­ring. Nearly 90% of respondents track hard boun­ces and unsub­scri­bes in each deli­very, but only 58% moni­tor spam com­p­laints. Also, 53% say their email con­tent and coding or per­mis­sion prac­ti­ces have the grea­test influ­ence, but only 13% cited spam complaints.

    Mehr dazu bei EmailLabs: Survey: Email Deliverability is a Challenge for 8 of 10 Marketers (via MarketingVox)

    Allen Leser/innen wün­sche ich frohe Ostern und erhol­same Feiertage!

    Total
    0
    Shares
    Ähnliche Beiträge

    KOSTENLOSER NEWSLETTER

    Mehr Tipps für profitable Kundenbeziehungen

    Jetzt den kostenlosen Newsletter anfordern und 1x pro Monat neue Empfehlung für Dein CRM erhalten.

    Total
    0
    Share