1.1 Milliarden Dollar für das E‑Mail Marketing in 2010

Nachdem der ein oder andere schon vor Jahren das “Ende des E‑Mail Marketing” ange­kün­digt hat, kommt eine Studie von Jupiter Research zu einem gegen­tei­li­gen Ergebnis:

E‑mail mar­ke­ting spen­ding will grow to $1.1 bil­lion in 2010 from $885 mil­lion last year, a com­po­un­ded annual rate of 4.5%, accord­ing to a new report from Jupiter Research. During the same period, the volume of spam messages per con­su­mer will drop 13% annu­ally to 1,640 pie­ces of spam from 3,253 pie­ces, Jupiter said.

Jupiter also found that e‑mail deli­very rates have sta­bi­li­zed at an average 88% and are expec­ted to sur­pass 90% over the next few years.

InternetRetailer.com: E‑mail mar­ke­ting spen­ding will hit $1.1 bil­lion by 2010, study says

Total
0
Shares
Ähnliche Beiträge

KOSTENLOSER NEWSLETTER

Mehr Tipps für profitable Kundenbeziehungen

Jetzt den kostenlosen Newsletter anfordern und 1x pro Monat neue Empfehlung für Dein CRM erhalten.

Total
0
Share