E‑Mail Marketing funk­tio­niert bes­ser als erwartet

Marketingvox.com lie­fert aktu­elle Zahlen zur Entwicklung des E‑Mail Marketing:

Email is still a power­ful mar­ke­ting tool if used well, wri­teseMarketer, citing a just-published report, “Email Marketing: How toImprove ROI.” Though the focus of late has been on search, 71 per­cen­tof US online adver­ti­sers used email mar­ke­ting in 2004; that’s com­pa­red­with 77 per­cent using paid search. Moreover, des­pite spam and emai­l­over­load, accord­ing to a sur­vey of US email users sur­veyed by Quris, 45percent see email as a good way for com­pa­nies to stay in touch withcustomers.

Total
0
Shares
Ähnliche Beiträge

KOSTENLOSER NEWSLETTER

Mehr Tipps für profitable Kundenbeziehungen

Jetzt den kostenlosen Newsletter anfordern und 1x pro Monat neue Empfehlung für Dein CRM erhalten.

Total
0
Share