Drei Tipps für bes­sere Klickraten bei Newsletter-Anzeigen

…hat MarketingSherpa: Three Tips to Maximize Your Email Newsletter Ad Clicks (Der Artikel ist bis zum 9. März ’05 frei zugäng­lich). Interessant finde ich vor allem den ers­ten Aspekt:

Tip #1. Text-only gets best results

I’ve heard for ages thattext-only ads (ver­sus ads that look like ban­ners and include gra­phic­sor colors) work best in news­let­ters of any kind. Marty added that the­se­days text-only news­let­ters are the best to run ads in to reach b‑to-baudiences.

Turns out so many cor­po­ra­ti­ons are fil­te­ring outanything with even a hint of HTML, that many news­let­ter publis­hers heknows are swit­ching to text-only just to get through. IT staf­fers aream­ong the most likely to add per­so­nal fil­ters onto their email box, soif you want to reach them, it’s cri­ti­cal to be text-only.

Total
0
Shares
Ähnliche Beiträge

KOSTENLOSER NEWSLETTER

Mehr Tipps für profitable Kundenbeziehungen

Jetzt den kostenlosen Newsletter anfordern und 1x pro Monat neue Empfehlung für Dein CRM erhalten.

Total
0
Share