Autoresponder als Marketinginstrument

Paul Saltoff von Clickz.com hat einige Ideen, wie sich Autoresponder als Marketinginstrument ein­set­zen lassen: 

We’ve been using autore­spon­ders for years as an inte­gral part of our sys­tems. Now, autore­spon­ders pre­sent a way to avoid vio­la­ting spam laws. Used crea­tively, they offer new methods for respon­ding to pro­spects from whe­re­ver you adver­tise, inclu­ding e‑mail. …

Setting up autore­spon­ders for each pro­duct or pro­duct group is fairly easy. Autoresponders enable you to put out a con­sis­tent mes­sage and design. Plus, you’ll cap­ture e‑mail addres­ses of people who have spe­ci­fi­cally reques­ted follow-up information.

Total
0
Shares
Ähnliche Beiträge

KOSTENLOSER NEWSLETTER

Mehr Tipps für profitable Kundenbeziehungen

Jetzt den kostenlosen Newsletter anfordern und 1x pro Monat neue Empfehlung für Dein CRM erhalten.

Total
0
Share